Bunga api Putrajaya

Tak macam tahun lepas, kali ni aku dapat tengok bunga api dari mula hingga akhir. Tahun lepas aku hanya nampak letupan terakhir je. Itupun dalam kereta. Kesian driver😀 . Tiada gambar atau video yang aku rakam semalam. Sebab memang dah pasang niat nak tengok je😛 .  Kalau aku ambil gambar atau rakam, sure aku x puas hati tengok. So, gambar ni je la yang dapat semalam🙂 .

Bunga api semalam biasa-biasa je. Corak yang dah biasa nampak. Adala sikit yang aku suka. Macam yang berbentuk love dan yang seakan-akan bergerak dalam satu barisan. Itu je la kot.

Leave a Reply

