Bunga api Putrajaya

Tak macam tahun lepas, kali ni aku dapat tengok bunga api dari mula hingga akhir. Tahun lepas aku hanya nampak letupan terakhir je. Itupun dalam kereta. Kesian driver😀 . Tiada gambar atau video yang aku rakam semalam. Sebab memang dah pasang niat nak tengok je😛 .  Kalau aku ambil gambar atau rakam, sure aku x puas hati tengok. So, gambar ni je la yang dapat semalam🙂 .

Bunga api semalam biasa-biasa je. Corak yang dah biasa nampak. Adala sikit yang aku suka. Macam yang berbentuk love dan yang seakan-akan bergerak dalam satu barisan. Itu je la kot.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s