Raya tahun ini

Tanah Merah – KL = 13 jam????

Serik dah. Next year, abah kata balik raya naik keta, nak balik KL, naik flight/tren. Kemudian-kemudian balik ambil kereta ke KL. Heeheheeh pak pandir betul! Aku memang dah agak akan menempuh jem yang amat tapi jadual memang dah tak boleh ubah.

Raya tahun ni paling kurang pergi beraya. Aku pun pelik. Selalunya 1st day raya dah keluar sampai malam. Hari-hari berikutnya pun macam tu. Kebiasaan raya ke 3 atau ke 4 giliran orang datang ke rumah. Mungkin kah sebab baju raya tak sempat siap?? huhuhuhuhu selai je sempat siap. Nasib baik aku bawa balik baju spare. Tahun ni paling sikit rumah aku pergi beraya. Adala dalam 6 buah je. Itupun raya kedua je.

Selebihnya aku lepak rumah. Bosan-bosan! So tak ada apa sangatla kisah raya tahun ni. Gossip pun tak de. Gambar raya ada la sket. Raya haji akan datang mungkin lebih meriah. Sebab makcik pakcik aku balik beraya di kampung. So, ramai sikitla kekanak yang suka buat bising. Baru meriah. Okeh, tunggu raya haji la pulak😉

~warga perempuan keluarga en.fauzi~

~warga lelaki keluarga en.fauzi~

~keluarga en.fauzi~
Gambar ni betul-betul menjejaskan kredibiliti aku sebagai kakak sulung. Tengok, aku paling rendah!!!!!

2 thoughts on “Raya tahun ini

  1. murniDOTorg 15 October, 2008 / 2:57 am

    huzz teori aku ank bongsu muka mesti lain xboleh pakai la
    sbb family ko ni, ank sulung y muka lain hahaha

    jgn mrh! :p

  2. whooz 15 October, 2008 / 4:46 am

    teori kau memang not applicable untuk famili aku sebab famili aku nih carca marba nengoknye ..hahhaha

Leave a Reply

