Another Budak Itam Jr.

Ini Farish Wafri (tak ingat pulak ada Muhammad ke tak). Baby sulung Fir dan Mizu. Baru je menjenguk ke dunia pada 05/11/2008 jam 4 pagi. Bermaksud dah masuk 2 hari la umur beliau. Beliau sungguh kecil. Berat 2.56kg je. Tapi tak pe, orang kata kecik dalam perut tak susah sangat nak keluar. Ye tak? Lepas ni Farish kena minum susu ibu banyak-banyak tau. Bagi badan besar, confiden la sket auntie nak pegang, nak lambungšŸ˜€ . Ok Farish, welcome to the world yang penuh misteri ini.

Aku dapat satu petua macam mana tak nak bagi rasa sakit bersalin dari seorang kawan. Katanya isteri-isteri yang sedang mengandung jangan sesekali ingkar cakap suami atau pun marah suami. Tahan je. Buat pekak badak je. Lepas bersalin tak pe. Nak bagi berbakul-bakul pun tak pe…hahhahahha

2 thoughts on “Another Budak Itam Jr.

  1. murniDOTorg 6 November, 2008 / 1:54 am

    tomeiiiiiiiišŸ˜€
    ikut muka ibunya bnyk hehe

  2. Dalin 9 November, 2008 / 10:17 am

    mesti saya sangat mendengar kata kan… sebab tu tak sakit langsung… kena pegi cakap tima kasih kat abg mie nih

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s