Homework saya dah siap Cikgu Murni!

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
~Kesihatan tubuh badan dan akal fikiran yang waras supaya aku menjadi anak, kakak, sahabat, gf, isteri, pekerja, makhluk Allah yang gemilang

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
~
Selotep kotak dan marker pen petang tadi

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
~
Nikah di masjid dan kenduri di rumah famili aku

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
~
Hubungan darah, sampai bila-bila

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
~
Aku Dibius Cinta

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
~
Memandangkan aku jarang sekali dinner di luar (selalu kat ruang tamu rumah jeee), so soalan ni tak relevan. Tapi kalau nak jugak jawab, seingat aku makan malam di restoren ikan bakar Umbai, Melaka bulan lepas.

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
~
Reader’s Digest issue November (langgan pun beli jugak kan)

8. Apakah nama penuh anda?
~
Sila rujuk IC atau surat beranak aku

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
~
Nak mintak tolong senang dengan abah, nak mintak jahit baju senang mintak dengan ma

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
~
Tak boleh nak namakan, terlalu ramai untuk berjumpa pertama kalinya

11. Christina atau Britney?
~
Britney sebab dia memang hebat boleh merokok sambil menggendong baby

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
~
Ya, aku menggunakan mesin pencuci pakaian

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
~
Mana-mana tempat orang kata seronok, aku nak pergi.

14. Pelukan atau ciuman?
~
Aku nak dalam pakej

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
~Namanya Nur Murniwati
~Ayahnya Abd Majid
~Beliau ofismate aku
~Rumah beliau di Gombak
~Beliau selalu kena buli di ofis

16. Perkara yang amat saya sukai (sukahati aku edit eh..hahhaha)
~Berjalan-jalan ke tempat orang
~Mendengar lagu
~Makan

17. Perkataan yang sering di ucapkan (sukahati aku edit eh..hahhaha)
~Allahu Akbar (melatah)
~ooooooo (mengiyakan/memahami)
~ok (merespon)

18. Buku yang paling terbaru di baca (sukahati aku edit eh..hahhaha)
~Buku servis kereta
~Reader’s Digest issue November

19. Lagu yang boleh saya dengar berulang kali (sukahati aku edit eh..hahhaha)
~Happy Birthday

19. Perkara saya pelajari tahun lalu (sukahati aku edit eh..hahhaha)
~Kerjalah dengan tekun, bonus menanti..hahhahahha

20. Mangsa tag seterusnya
~Cikgu whooz nak cuti, so tak de homework!

One thought on “Homework saya dah siap Cikgu Murni!

  1. murniDOTorg 27 November, 2008 / 12:31 am

    hahahaha

    cis cis cis ko kate aku seorng y salu kna buli d ofis??
    oh abes la reputasi kuuu hahaha

    mekacih krn mbuat homework nih..
    sy kasi 60% jek sbb suke2 hati anda jek tuka soalan sndiri😀

Leave a Reply

