Buah hati..pandainyeeee

Memperkenal kan (drum pleaseeee), Mr.D!!! Gambar ni aku curi dari blog Cik Mun. Sampai sekarang aku tak de sekeping pun gambar Mr.D. Selalunya tak sempat nak ambil sebab balik pun dah malam, kalau weekend, lupa nak bawa kamera.

kenapa nama Mr.D?
Sebab aku perempuan. Perempuan pasangangnya lelaki la. Tu la jadi Mr.D

ye laaa tapi kenapa “D”?
Ohooo..Hmm sebabnye plat nye bermula dengan huruf “D”. Sebab yang kedua berdasarkan bentuk fizikalnye yang agak debab, so aku letak la “D”..😀

Dah hampir 3 bulan beliau berkhidmat untuk aku. So far aku puas hati. Beliau dah bawa aku ke merata tempat. Meter sekarang 8000km tau! Hahahha terkejut my abah. Mesti dalam hatinya berkata kuat sungguh anaknya berpoya-poya😛 . Ada orang cakap beliau macam dugong. Tak pe tak pe. Adik aku cakap macam duduk dalam akuarium (sebab cermin besar dan tak tinted😛 ). Tak pe tak pe. Biarla apa pun orang cakap, aku tak peduli. Cinta hati aku , aku je yang nampak hensemnye😉 .

To Mr.D, pedulikan cakap-cakap orang. Love you forever! Muahhhhh!

2 thoughts on “Buah hati..pandainyeeee

  1. murniDOTorg 17 December, 2008 / 12:18 pm

    hahahaha
    mcm duduk dlm aquarium??

    hahahaha :’D
    adehh kelakanyeee

    aku baru nk balik ni
    tata

    ko kena kasi royalti kat aku neh sbb tngkp gamba mr.D :p

  2. Dalin 17 January, 2009 / 12:06 pm

    awat nama Mr. D? sebab dia gumuk kah? sebab dia sangat bulat? ahahahahahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s