Baru 2009

Di saat orang lain bergembira menghabiskan annual leave sama ada di luar atau di dalam negeri, aku dan amy berhempas pulas pack barang, angkut barang, cuci rumah dan jugak bershoping untuk rumah baru😀 .

Sempena tahun baru ini, aku berazam untuk menjaga rumah baru sebaik mungkin😉 dan tak mau pindah-pindah2 dah (kecuali terpaksala). Mengikut rekod, 5 tahun aku di KL, dah 4 kali aku berpindah. 3 tahun pertama, 3 kali aku pindah. Tahun ke-4 dan ke-5 aku mampu bertahan di rumah yang sama. Untuk 2009 ni, aku berpindah lagi😛 .

Sebenarnya banyak betul yang berlaku minggu2 terakhir 2008 nih. Nanti-nantila aku coret kat sini😉

2 thoughts on “Baru 2009

  1. murniDOTorg 6 January, 2009 / 4:07 am

    bile nk buat house warming neh? :p

  2. whooz 6 January, 2009 / 8:30 am

    sabarla..cerek x de lagi..gas pun x refill lagi..😛

Leave a Reply

