Pokok keluarga

Ini adalah pokok keluarga aku. Aku baru je jumpa benda alah ni. Kesian kan?😀 .

Sebenarnya memang dah lama aku nak buat carta susur galur famili macam ni. Tambah-tambah lagi bila aku tengok, famili Ira (kawan baik ku di Jitra) buat reunion dari level setua-tua orang tua hinggalah semuda-muda baby. Aku jeles sebenarnya😛 .  Jeles sebab dia kenal ramai sedara mara dia. Dan sebab itu jugakla aku suka sangat ke Jitra, sebab sedara-mara dia dah macam sedara mara aku pulak. Ok balik kepada famili tree aku. Aku rasa benda ni amat penting memandangkan aku ni jenis yang tak kenal sedara. Ini la akibatnya time kecik-kecik dulu tak mau ikut ma abah gi jalan rumah sedara. Lepak je kat rumah tengok kartun. Ni dah besar, memang aku macam malu je sebab tak kenal sedara.

Di www.geni.com ni boleh buat map jugak. Map untuk current location atau pun tempat lahir. Contoh ni aku letak current location abah aku,

Boleh juga share dengan famili kita yang lain. Just invite melalui email diorang. Diorang pun boleh edit atau tambah. So lepas ni sesapa yang baru kahwin atau bersalin, aku memang kena alert la😛 .

Leave a Reply

