jom jawab tag

bukan kerana aku suka jawab tag
bukan kerana ada 2 orang sudah tag aku dengan tag yang sama

ini kerana aku baru je boleh online dari rumah setelah sebulan lebih asyik call telekom, streamix, telekom, streamix. ok jom ke tajuk asal😀

1. Anda rasa anda hot?
baru lepas mandi… sejuk (samalaaa kita)

2. Upload gambar kegemaran anda.
banyak sangat

3. Kenapa anda suka gambar ini?
suka hati saya la

4. Bila kali terakhir makan pizza?
sebulan yang lalu selepas penat kemas barang untuk pindah rumah

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
sedang dengar If You Want To Be Happy – Jimmy Soul (sorry x kenal sapa)

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
dengar lagu, garu kepala

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
x de

8. Tag lagi 6 orang (dipinda kepada 3 orang :P)

1.cikgu tini
2.cik mun
3.cik ned

(Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag.)*

9. Sapa No 1 anda?
adik saya

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
rasanya dengan amoi (kan???)

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?

13. Siapakah orang nombor 2?
budak ofis (bukan ofis boy ye)

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?

4 thoughts on “jom jawab tag

  1. sehelai murni 1 February, 2009 / 3:42 pm

    ah! nyesal aku bace! ah ah ah ah!!!!

    hehe

    slamat hari wilayah :p

  2. ned 2 February, 2009 / 2:08 am

    adakah saya, cik ned yg dimaksudkan dlm petikan di atas? (^^i)

  3. whooz 2 February, 2009 / 4:13 am

    ye cik ned..sila la menjawab😀

    cik mun,
    bukan ke hobi ko jawab tag😛

  4. ned 3 February, 2009 / 2:16 am

    haha.. nanti ned jawap (^^,)

Leave a Reply

