Bila tension

… apa yang anda buat?

macam-macam perkara orang akan buat bila tension
tension bagi aku kat sini ialah serabut kepala otak
rasa nak marah
rasa nak menangis
rasa berat je kat dalam hati
1001 rasa dalam satu masa
rasa macam tak mau tengok muka-muka orang di sekeliling (tolong temukan saya dengan alien, pleasee)

selain dari ambil wuduk, baca quran, dengar mp3 quran, aku akan joging tiap kali aku tension
biar 2-3 jam aku kat tasik tu, berapa round pusing pun aku tak tau
aku puas!
bila joging, aku rasa semua benda-benda yang berserabut dalam kepala otak keluar dengan peluh-peluh tu
nyah kau!
dan paling penting bila aku dapat tengok air, pokok, awan, rumput
aku tenang….

aku teringin sangat nak ada sebuah rumah yang dekat dengan pantai, tasik, hutan, air terjun..
Mr.X, take note okey🙂

3 thoughts on “Bila tension

  1. Dalin 22 February, 2009 / 4:40 am

    Rumah saya dekat dengan pantai. hutan pun ade. sungai belakang rumah. air terjun jauh sket lah… but ade jugak. dan ade seekor burung hari2 datang ketuk tingkap rumah sambil menyanyi.

    dalam hutan sebelah rumah ni ade biawak besar… burung macam2 jenis… wahhhhh ngerinye rumah saya

  2. ned 23 February, 2009 / 7:42 am

    waa bagusnyer.. tensen jer jogging.. sungguh sihat (^^)

    erm.. aku kena tukarlaa lepas nie..
    drpd makan kpd jogging biler dtg tensen2 nie (^^,)

  3. whooz 26 February, 2009 / 7:13 am

    darling,
    “…dan ade seekor burung hari2 datang ketuk tingkap rumah sambil menyanyi.” -> ni dah macam citer-citer kartun khayalan je nih

    dan biawak tuh..errr tak mau la biawak

    ned,
    haaaa lagi best kan, makan banyak2, pastu joging pun jugak..dapat dua-dua😛

Leave a Reply

