Mesej anniversary

Sedang syok-syok tengok diari AF, aku dapat mesej.

“Tarih penting…28 april..u.tahun prkahwinan abah ke30..2mei ari ke..ke40..eh..silap..ke51..”

Sejak bila abah pandai hantar reminder kat kitaorg nih. Pakej sekali dengan besday pulak tu. Dahla aku susah nak faham mesej tu sebenarnya. Agak lama berfikir, apa yang abah nak bagitau ni. Tengok, aku tak pernah ingat pun ulangtahun perkahwinan ma dan abah. Eh bukan tak pernah tau, tapi LUPA. Biasala manusia mudah lupa.

Segera aku sms adik-adik tanya pasal mesej abah. Eddy kata ni 1st time dia baru tahu anniversary ma dan abah 28 aprilšŸ˜› . Hampeh. Biasa-biasa kitaorang tak sambut pun, sebab dah dekat denganĀ  besday abah kemudian besday aku, kitaorang selalu makan-makan besar 3 in 1 je.

Tahun ni rasa macam nak bagi hadiah la. Hadiah apa ek. Hmm..dulu teringin nak bagi jam sepasang tapi abah dan ma jenis tak pakai jam. Honeymoon? Haa macam best je. Tapi kitaorang nak ikut jugak boleh??????

Semoga jodoh kekal berpanjangan. Amin

Credit to boopsie.daisy for the lovely photo. Nice work!

3 thoughts on “Mesej anniversary

  1. sehelai murni 29 April, 2009 / 12:30 am

    wahhh hepi anniversary mak ayah huzz =D

    cik huzz punye anniversary bile plak? =p

    • whooz 29 April, 2009 / 12:42 am

      cik huzz punya BESDAY anniversary 20 mei ni tau..mark dalam kalendar/reminder/post it notesšŸ˜‰

  2. sehelai murni 6 May, 2009 / 12:59 am

    ooo lepas balik dari medan.. ala aku ade training hari tu.. =D

Leave a Reply

