Pengumuman..pengumuman

Satu pagi di bandar Medan ke Toba ke Brastagi ntah, aku dengar korus lagu nih..aku jeling ke tv. Uit ada jugak lagu macam gini. Tadi aku bersiar-siar di alam maya, terjumpa blog yang letak video klip lagu ni.

wahhh dapat awek cun ok!

6 thoughts on “Pengumuman..pengumuman

  1. sehelai murni 26 May, 2009 / 10:59 am

    wahhh time bile ko dgr lagu ni huzz?? kat hotel ke?? terhibur aku dgr.. hahaha

    • whooz 26 May, 2009 / 12:05 pm

      hahaa x ingatla hotel mana..ko dok dlm toilet kot time tuh..😛

  2. nurul hayati idris 26 May, 2009 / 11:32 am

    hahahaha…lawak btul video klip ni…mcm2 la hang nih….

    • whooz 26 May, 2009 / 12:08 pm

      haa kat tv kat sydney sana x de kan video nih😛

      • nurul hayati idris 28 May, 2009 / 11:03 am

        ceh…huzz…sj jer…mmg la xde..harharhar…wei.raye ni aku blk…hehehe…buleh la layan iklan raya yg klakar2 nnti…

      • whooz 29 May, 2009 / 12:44 am

        haa balik ke?? sila lah ke rumah aku ye. aku tunggu depan jalan raya nnt😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s