Lain kali jangan main terjah nak marah je

Kebelakangan ini, aku rasa aku cepat je marah. Cepat je naik angin. Huishhh risau jugak , hantu apa yang dah masuk dalam badan. Tadi berlaku satu insiden yang buat aku malu sendiri. Tersalah anggap rupanya. Tapi nasib baik orang tu tak tau aku sedang marah. Dialog di bawah aku dah edit sket2 untuk penyedap ayat la..

Cik N: Rasa2 nya bila nak pergi rumah makcik ye? (makcik tu adalah mak kawan kitaorang)

Aku: Aku bila-bila je. Korang free bila?

Cik N: Aku bila-bila je

Aku: Cik I? Selalunya dia lah yang tak free…hehhe

Cik N: Kejap aku sms dia

bla..bla..bla..bla..kata sepakat telah dicapai bila tahu Cik I free masa aku tak free

Cik N: Aku pun takleh nak janji la. Makcik kat umah tu maybe balik minggu ni. Kalau tak silap la

Aku: Dah sedikit panas dah ni. Hapeee ni dah tau makcik tak de kat rumah buat apa ajak pergi rumah! Makcik ni memang selalu balik kampung
Aku: Kalau macam tu tak pe laa..bila makcik ada rumahlah (time ni aku macam dah bengang tapi maybe Cik N tak perasan kalau dia baca dalam intonasi yang lain😛 )

Cik N: Weh ni bukan mak ***** lah. Makcik umah = kakak aku. Heheheheh

Aku: Heheheeh (walaupun Cik N tak de depan mata, aku rasa malu gilerrrrrrr)

Sebenarnya aku ni cepat sangat rasa angin kalau orang tu tanya something yang dia dah tau jawapan atau pun yang tak perlu tanya aku pun. Ataupun kadang tu kita tanya dia, dia tanya kita balik soalan yang kita tanya dia tadi. Aduhhhhh….

Kengkawan, dalam aku dok tak suka perangai orang-orang macam ni, ada tak aku berperangai sedemikian? kalau ada, sila tegur ok😉

2 thoughts on “Lain kali jangan main terjah nak marah je

  1. sehelai murni 20 July, 2009 / 11:53 am

    hehehe. comei jer huzz bile marah. oh betul la ko ade ciri2 sarah .. *lariiiiiiiiii**😀

  2. whooz 23 July, 2009 / 5:34 am

    sarah pun sarah lah, janji comel . hahhahahhah

Leave a Reply

