Esok raya, selamat hari raya!

Saya memblog dari rumah! Tetiba je maxisbroadband laju macam line kat ofis ni, pelik-pelik. Penat tak habis lagi ni (memang tak kan habisnye lah). 12 jam perjalanan dari KL-Tanah Merah. Hujan, kereta banyak dan dalam 3 kali kot aku stop untuk tidur sekejap. Malam sebelum bertolak, aku tidur 1 jam je. Aku drive cool je lah, tak de nak laju sangat walapun dalam hati nak sampai cepat-cepat. Tapi better beringatlah kan, musim raya ni banyak excident. Kelmarin jumpa banyak betul excident. Kebanyakkannya yang cium bontot lah, tak de lah teruk macam kat Gurun tu. Kesian lah. Al fatihah kepada famili mangsa.

Raya ni, aku kena belajar buat rendang dan kuah nasi impit, sebabnya kat KL nanti nak buat open house😀 . Baru tergedik-gedik nak belaja, padahal berbelas tahun ma masak, aku tukang kacau je. Rasanya raya tahun ni, macam yang lepas-lepas jugak. Beraya kat rumah sedara mara. Bosan jugak weh, tak de kawan lah kat sini. Kekadang jeles jugak bila orang-orang dok cakap balik kampung boleh lepak dengan kawan-kawan lama kat kampung. Aku ni, hidup berpindah randah, tak sempat nak buat kawan😛 .

Ok, selamat hari raya kepada semua. Esok dah boleh melantak😀

Ahad cari Isnin,

Nak tanya kat Selasa jumpa tak Rabu,

Agar ingatkan Khamis,

Bagitau Jumaat,

Untuk tak lupa,

Mesej kepada Sabtu,

Ahad dah raya!

5 thoughts on “Esok raya, selamat hari raya!

  1. Kak Ina best 20 September, 2009 / 3:47 pm

    saya pandai buat kuah kacang…. marvelles

  2. deidaa 27 September, 2009 / 2:55 pm

    Aku ni bkn kwn ko ke?
    Cissss penat aku melanguk tggu sms mu,
    tp xdok pon.. majuks ah aku!

    • whooz 28 September, 2009 / 12:06 am

      raya ni aku x sempat nak pi mana, org je dtg rumah..aku sempat keluar pergi raya 3 rumah je. tu sbb aku x sms mu, nnt mu tertunggu2 aku gi umah mu, nnt mu frust pulok😀

      x pe, raya aji nnt ada kenduri, mu wajib datang!

  3. deidaa 30 September, 2009 / 2:58 pm

    Raya aji aku xblk la dongggg massss.
    Mak aku dtg sinih, jln2 xde wat mende pon.

    Ko kendurik kawen ka?😀

    • whooz 1 October, 2009 / 12:23 am

      oloh muuu tok kelik pulok . ok, lah, tunggu kenduri kawen aku lah nanti😛..

Leave a Reply

