Kelabu pun cantik jugaklah

P1020938

Tema raya pertama, kelabu. Dengar kata tema next year oren..ha??????????

5 thoughts on “Kelabu pun cantik jugaklah

  1. yatie 21 September, 2009 / 9:54 am

    selamat hari rayer huzz…insyaallah,klu sempat aku sampai la kt rumah ko tu,cuma aku risau,ko je yg dh balik KL dulu…hehehe

    • whooz 21 September, 2009 / 2:06 pm

      hah, aku balik KL jumaat ni😀

      • yatie 23 September, 2009 / 1:08 pm

        aler..cepatnya balik…aku br esok nk balik kelantan…igt kan dlm sabtu ni,dptla beraya kt rumah ko….awat cepat sgt balik kl?

  2. nadia 22 September, 2009 / 8:36 am

    huzz..cantik tema kelabu ni
    laing dari yg laing..
    hehehe..selamat hari raya huzz

    p/s : huzz nampak cute la..dah chubby sikit…:-)

    • whooz 30 September, 2009 / 3:01 am

      oh terima kasih kerana kata saya cute, nnt jemput dtg rumah yer , huzz belanja makan🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s