Lazatnye!

Sewaktu aku tengah kemaruk cream puff dulu, sorang rakan bagitau cream puff Beard Papa’s sedap giler. Aku pun teringinla kan nak cuba tapi ada kat MidValley. Jarang pulak ke sana. Kebetulan 3 hari ni ada seminar di Cititel MidValley, maka tadaaaaaaaa!

P1030847

P1030848

P1030849

Bila dah makan, aku rasa macam hmmmm..aku prefer yang cinonet yang biasa jumpa tuh. Tapi BP ni best sebab kulit dia rangup, tepung di dalam lembut dan isi nye sejuk macam aiskrim lemak berkrim😉 . Tapi kan harganya mahal, rm3.80 sebiji utk inti vanila dan coklat. Lain-lain aku tak tengok dah, itu je kot paling murah😀. Walaupun saiznya agak gemuk, aku rasa mahal lah harga tu.

4 thoughts on “Lazatnye!

  1. deidaa 28 October, 2009 / 2:37 pm

    Giler mahal.
    Katne lg ada jual neh?

  2. Ibu Farish 2 November, 2009 / 6:38 am

    best ke?

    • whooz 2 November, 2009 / 7:02 am

      sedap!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s