Raya kali ni langsung tak ambil gambar raya

…sebab macam tak de mood. Tonggak utama (ma) demam selsema, kakak demam, abah hampir-hampir demam.Aku dan Eddy alhamdulillah sihat. Khabar angin, ramalan cuaca dan gosip mengatakan akan hujan ribut pada hari raya haji kat Kelantan kan, nasib baik cuaca panas je. Aku sampai hari Rabu pukul 1 tengah hari, cuaca panas terik (komplen jugaklah pasal panas giler). Hari Khamis pun cerah terang benderang. Raya pertama, pagi ada sedikit hujan tap tap tap je. Tengah hari sampai ke malam, cuaca elok. Pagi raya kedua, cuaca elok. Tengah hari sikit hujan, agak lama lah jugak. Petang hingga malam, cuaca ok. Ahad, ada sedikit hujan lebih kurang pukul 3 pagi. Paginya cuaca cerah hinggalah aku keluar dari sempadan negeri Kelantan. Masuk Genting terus hujan.

selepas tol Bentong, 11 jam jem..hmmmm

One thought on “Raya kali ni langsung tak ambil gambar raya

  1. deidaa 29 November, 2009 / 4:31 pm

    Aku pon xamik gambo!
    Masa open house sebok amik gambo org lain je huhu.

    Aku kl-seremban amik masa 3jam ok…
    besanya xsmpai 1jam pon uhuuuu!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s