Broga Hill – siri 3

rambutan di Broga

Kali ni berjaya sampai awal di Broga. Subuh di Surau Kampung Sentosa, sebelum simpang masuk ke Broga. Tapi hujan ler pulak. Kitaorang stay dalam kereta sambil makan-makan sambil tunggu hujan stop.

hujan yang gayanya macam tak mau stop

Lebih kurang 6.20 kitaorang start naik bukit. Aku tak tau apa yang tak kena kali ni, aku penat giler. Dap, dap, dap, dap aku boleh dengar irama denyut jantung aku. Macam salah sorang peserta TBL-Asia tu, yang dia komen dia penat sangat sampai boleh dengar jantung dan rasa macam nak mati. Aku cuma rasa macam nak pitam. Miza kata muka aku pucat dan langkah kaki tak bermaya, hehehhehhe. Itu baru 10 minit pertama.

Pukul 7 sampai puncak 1. Matahari masih malu-malu nak tunjuk muka. Sampai ke sudah malunya.

Disebabkan misi sunrise gagal lagi, insyaallah akan ada Broga Hill Siri 4 tahun 2010 nanti. Tunggu musim hujan habis.

Miza kata daun ni glow in the dark. Kagum!

7 thoughts on “Broga Hill – siri 3

  1. Ibu Farish 7 December, 2009 / 1:30 am

    aiyak, gagal lagi eh
    xpe cuba lagiii

    • whooz 7 December, 2009 / 2:03 pm

      cuba tahun depan..hehehehhe

  2. liza@kurut 7 December, 2009 / 3:21 am

    gigih betul.. bagus lah.. aku dah lama tak berekreasi gini.. yang terbaru pun cuma jalan2 di tepi pantai dungun.. kira rekreasi jugak la kan?

    • whooz 7 December, 2009 / 2:04 pm

      jalan-jalan tepi pantai sambil nyanyi-nyanyi sambil pegang tangan, oraitttt ler tu😛

  3. deidaa 7 December, 2009 / 3:29 am

    Ngahaaha sian korang😛
    Xbuleh bajet la skang musim ujan😀

    Sebbaik dataran merdeka shiningggg giler hikk😛

    • whooz 7 December, 2009 / 2:05 pm

      haaa mu aaah ni panggil bomoh hujan pegi dataran😛

  4. deidaa 7 December, 2009 / 4:14 pm

    Aik mu baru tau ke aku tok moh panggey ujan tuk org lain?😛
    xpe.. xpe.. at least mu berpeluh😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s