Tahun baru

Dah nak masuk tahun baru sudah..kejap je kan masa berlalu (ayat standard)

Tahun depan, insyaallah akan stay di rumah sekarang. Jadi, takdelah penat bungkus, angkut, kemas barang semua. Duit pun tak banyak keluar. Banyak tau pakai duit bila pindah randah ni

Tahun depan, insyaallah trip ke Gunung Kinabalu yang terakhir (hahahha iye keeee???). Nak simpan duit lebih lah. Aku rasa duit aku banyak je keluar ke jalan-jalan ni. Ni la akibatnya kecik-kecik dulu ma abah tak bagi keluar, bila dah besar dia jadi pelik sket (hahahha giler jahat salahkan mak bapak). Aku akui memang ‘kalah’ la kalau orang ajak pergi jalan-jalan. So kawan-kawan, kalau nak plan, sila plan utk 2011 / 2012 ye😛

Tahun depan, tak pastilah aku kat keje kat sini lagi ke tak. We will see

Tahun depan, tak pastilah status bujang aku ni macam mana. We will see

Tahun depan, insyaallah akan dapat anak buah. Yeayyyyyy! Bosanlah rumah tu semua orang besar-besar, tak de yang boleh main-main or buli-buli

Tahun depan, aku harap boleh ubah mana-mana sikap negatif aku. Cik Whooz, sila jadi lebih 3R, prihatin, penyayang, bertanggungjawab, tidak bertangguh, lebihkan amal ibadat, sentiasa bersyukur atas nikmat..

dan akhir sekali…

Tahun depan , tak pastilah dapat bonus ke tak..huaaaaaaaaaaaaaaaaa!

3 thoughts on “Tahun baru

  1. mun-e 11 December, 2009 / 12:56 am

    Tahun depan, tak pastilah aku kat keje kat sini lagi ke tak. We will see…

    Tahun depan, tak pastilah status bujang aku ni macam mana. We will see…

    OKAY. WE WILL SEE… =p

  2. ibu farish 11 December, 2009 / 11:39 pm

    gd luck huzz, sentiasa doakan yg terbaik tuk hang 😉

    trip mana eh, bg hang naik gunung kk dulu…hehe

  3. whooz 12 December, 2009 / 2:11 am

    thank youuuuu🙂

Leave a Reply

