2010 (bukan coming soon movie)

Beberapa jam sebelum detik 12 malam, aku bakal mencipta sejarah. Sejarah buat diri sendiri. Berlari di malam hari di jalan raya bermula dari Jalan Doraisamy dan melalui depan SOGO menuju ke Dataran Merdeka. 1 perkara yang aku dah lama aku teringin nak buat😉 . Semalam aku dah siap mimpi aku dapat nombor 14 (medal hanya diberi hingga nombor 20 saje). Syok gilerrrr. Deida dan Miza (realitinya dia tak join pun, tapi masuk dalam mimpi aku) dah lama sampai. Diorang la yang tunggu aku dan Amy di garisan penamat. dan bagi medal kat kitaorang.  Amy dapat no 18 . Hahahahhah..giler lah, excited sampai masuk mimpi. Tak pe lah, ditakdirkan malam ni tak dapat medal kan, at least aku dah merasa dalam mimpi semalam😛 . Jadi kawan-kawan, yang kebetulan ada di SOGO jam 8.30 malam ni, jika nampak pelari bernombor F1803, afundi saya ya!

details

Esok pagi-pagi (harap-harap malam ni tak cedera), aku dan kakak akan terus ke Rompin. Cuti-cuti Rompin di rumah Kak Ngah. Ada apa ye di Rompin?

4 thoughts on “2010 (bukan coming soon movie)

  1. mun-e 31 December, 2009 / 3:06 am

    laa siap mimpi2 tu haha😀

    skali mimpi jadi kenyataan :p nanti aku suh rizal g lambai ko kat dpn sogo ek kekeke

    • whooz 31 December, 2009 / 10:00 am

      ok cun!

  2. deidaa 31 December, 2009 / 4:41 pm

    Ehehe tahniah la ye?
    Xsesia mu mimpi dpt medal.

    Next time kalo join lg.. mimpi la lg😛

    Sori la atas kekecohan sorg kwn aku tu isk3!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s