Gadis kalendar

Bukan gadis je, tapi satu keluarga ok😉 . Tahun ni rasa nak buat kalendar sendiri. Belek-belek koleksi gambar, gambar raya je yang nampak elok. Kalendar ni special sket sebab ada hari lahir semua kitaorang dalam famili. Mana nak cari kalendar yang tulis besday korang sebagai holiday kan??? hehhehhehe.. aku tempek sini bulan-bulan yang ada besday kami lah, Januari (ma), Mei (abah dan aku), Jun (Kakak), Julai (husband Ngah,Hafez), Oktober (Ngah) dan Disember (adik)

One thought on “Gadis kalendar

  1. liza@kurut 3 January, 2010 / 1:49 pm

    eee.. bagusnya.. aku pun nak buat satu lah… ooppsss.. katrij tak beli lagi!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s