Muffin tak jadi

Satu petang, kononnya nak buat cucur setelah dapat pelbagai tips bagaimana untuk buat cucur yang garing di luar gebu di dalam. Tapi tukar last minit. Upgrade kepada Banana Chocolate Chip Muffins. Tapi hasil agak mengecewakan.Ini hasilnye

mari kita lihat gambar muffin dari tuan punya resipi

haaaa beza giler kan. Muffin aku tu perang semacam, pastu tak merekah pun. Actually ada la a few steps yang aku tak follow. Salah satu bahan ialah gula perang. Aku pergi beli gula merah😀 . Pastu sepatutnya sebelum gaul telur dan tepung, kena buat bulatan di tengah-tengah tepung tu, aku tak buat pun. Terus main campur je. Degil. Hasilnya, sedap jugak wehhhh. Aku rekemen resipi ni kat korang. Sila buat!

dari tuan punya resipi

Leave a Reply

