Rezeki anak

Orang kata kalau dah kahwin, ada rezeki kahwin

Kalau dah tunang, ada rezeki tunang (yang ni jarang sangatla dengar)

Kalau dapat anak, ada rezeki anak

Kalau dapat anak buah, ada rezeki anak buah ke?

Alhamdulillah adik aku dapat keje baru. Kalau dah tak de hati nak keje kat situ, elok bertukar angin kan. All the best my sis!

5 thoughts on “Rezeki anak

  1. mun-e 26 January, 2010 / 4:30 pm

    hush die terus dpt yg pegi pagi td tu ke? wah hebatttt

    eh rezeki betunang ade la.. aku la tu =p

    • whooz 27 January, 2010 / 12:24 am

      ha’a dapat..kebetulan diorang nak ramai orang..

      “eh rezeki betunang ade la.. aku la tu =p”
      tu la aku cakap, jarang dengar..ko je la😀

  2. Ibu farish 27 January, 2010 / 1:35 am

    hahahaha……

    aku kna tmbh anak ke spya dpt rezki lain plak? :p

    • whooz 27 January, 2010 / 6:00 am

      ha ape lagi!!!

      • mun-e 27 January, 2010 / 12:52 pm

        yeah sokong2 =p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s