Majlis

Abah siap buat kad jemputan untuk kawan-kawan ofis dia. Mak sedara abah cakap, biarlah. Happy tu dapat cucu. Macam biasa la, kalau ada majlis kat rumah aku, baik tak payah pakai cantik-cantik lah, sebab di belakang tabir jugak aku bertugas. 2 ekor kambing, 10 ekor ayam, dan berapa kilo daging lembu ntah, juadah untuk majlis tu. Ramai orang datang. Lauk ngam-ngam. Nasib baik aku makan siap-siap, kalau tak ada yang kempunan gulai kambing balik KL.

susahnya nak cari bungan telur murah. Simple macam gini pun 80 sen setangkai. Adik aku kata sapa suruh kawen lewat, semua barang dah naik harga

air zamzam, kurma, garam, gula, kismis semua benda ni tok imam letak kat mulut Riana, bagi dia rasa. Tapi Riana tidur lena tak ingat dunia

Riana with tok imam

selawat

Majlis hari tu hanya cukur jambul saja. Keesokan hari, barulah Riana bertukar wajah menjadi Shaolin😀

Riana dengan Abg Pi (husband sepupu belah ma) sedang mencukur. Beliau sangat cekap handle baby

tadaaaaa! tak sabar nak tengok rambut baru Riana

9 thoughts on “Majlis

  1. ibu farish 16 February, 2010 / 4:03 pm

    wah lebat gaks rmbut dia kan…

    • whooz 17 February, 2010 / 12:16 am

      ha’a lebat jugak..x tau berapa gram ntah

      • mun-e 17 February, 2010 / 1:39 am

        rambut dtimbang ikut gram? ;p comeinya rianna!!

  2. whooz 17 February, 2010 / 1:44 am

    ha’a..timbang pastu berat rambut tu kira dgn harga emas semasa, pastu duit tu sedekah

    • mun-e 17 February, 2010 / 1:51 am

      oh. tak penah dgr plak mcmtu. huhu. baru tau.

  3. Ibu farish 17 February, 2010 / 7:58 am

    aku tahu, tp xbuat2 lagi..hehe..yg ni sunat

    • mun-e 18 February, 2010 / 1:09 am

      yg bg makan kurma tu buat x? org kate kalo x buat yg tu nanti budak lambat ckp.

      org kate la ;p

  4. irjune 18 February, 2010 / 4:18 am

    along…meriah kenduri…igtkan kenduri kawin along. hehhehhe…

    • whooz 18 February, 2010 / 4:58 am

      kawen along ka, lebih meriah dari ini..hahhahahahha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s