malas!

boleh tak, tak nak April, nak terus Mei?

dia dah pandai tengok tv..macam faham😀

dia dah pandai tengok orang, pastu kalau orang tu bangun pergi, dia tengok sampai hilang dari pandangan

dia makin pandai tengok lens kamera..heheheh yang ni ciklong suka😉

dia makin berat, dah 4.7kg. Ibu dia kata kalau nak naik otot, bolehla joging sambil dukung dia

gambar terbaru di Rompin, mak sedara dan anak sedara sama-sama cun!

5 thoughts on “malas!

  1. along kau! 29 March, 2010 / 12:20 am

    Wahhh huzz…aku laagiiiii suka kalau terus Mei….ahakssssssss

    • whooz 29 March, 2010 / 6:17 am

      kalau June terus pun ok nih😀

  2. mun-e. 29 March, 2010 / 5:15 am

    cutenya kasut rianaa ^^

    • whooz 29 March, 2010 / 6:17 am

      cuteee tapi besar😀

  3. zuesaran 31 March, 2010 / 1:48 am

    hihihi..harapnya lepas ni giliran along plak ye….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s