Lagenda Budak Setan

..hari ni start tayang kan.

aku rasa macam aku tak de apa-apa pun kenangan pasal novel ni. Di facebook, rata-rata kawan-kawan aku bising-bising pasal nih, aku rasa macam tak pernah baca pun novel ni. Apa yang aku baca eh time budak-budak lain dok layan novel ni, admire kat Kashah selain berangan-angan nak jadi macam Ayu dan berboyfrenkan macam Kashah? Macam hilang ingatan pun ada. Maybe aku tengah pulun study (sila bluekkkkk! kat saya) or maybe aku tak suka baca buku cerita (eh mana adaaaa, aku suka layan tapi kisah-kisah misteri, penyiasatan dan hikayat-hikayat lama).

apa pun aku rasa nak tengok sangat-sangat movie ni. Perasaan yang sama bila CINTA dan SEPI keluar dulu. Sebab bila dengar lagu kat promo tu, macam sedihnyeeeeee plus gambar-gambar dalam LBS ni cantik. Part perahu lalu kat gua, part kat tepi laut, kat kampung, part Kashah terduduk bila dapat tahu Ayu kahwin dengan Azmi. Lawa. So untuk membuktikan bukan sekadar itu je scene-scene yang cantik, aku harus pergi tengok. Jom!

2 thoughts on “Lagenda Budak Setan

  1. julie 3 June, 2010 / 5:25 am

    novel dia best,hopefully movie dia best mcm novel la, jgn hampehhh…

  2. kay 4 June, 2010 / 12:57 am

    novel dia mmg best… tp tgk kat 104 mlm tuh, mcm best! tp tatau la kan…

Leave a Reply

