Broga – Siri dengan abah

Sempena kedatangan parents ku ke KL last weekend, aku dah aturkan aktiviti mendaki Bukit Broga untuk abah. Selama ni aku dok cerita je kat dia. Aku ikut rentak abah, 40 minit dah sampai puncak. Setiap bukit rehat kurang 5 minit je except kat puncaklah, rehat lama sket. . Aku ambil gambar pun sikit-sikit je, lagipun hari nak hujan. Abah kata tak cukuplah bukit tu, siap nak repeat lagi, suruh aku tunggu dalam kereta😀 . Tapi tak jadilah repeat tu.

abah kata “bagusssssssssssss, tapi tak cukup mencabar lah”

“saya sampai!”

10 thoughts on “Broga – Siri dengan abah

  1. kay 8 June, 2010 / 5:02 am

    knp kami pergi arituh takde pun signboard nih ek?

    • whooz 8 June, 2010 / 5:50 am

      maybe baru letak sbb huzz naik x pernah sampai puncak ni pun😀 . malas nak panjat tali. bulan 4 aritu pergi gunung tok wan, dah ada signboard ni

  2. deidaa 8 June, 2010 / 7:06 am

    Wah ko gi berdua je ke?
    Bagusnya abah ko hihi.

    Xgi tok wan ke?

    • whooz 9 June, 2010 / 12:34 am

      ha’a berdua je..

      haa dia ajak gi tok wan..aku tak mauuu hhahahahhah

  3. nhalilah 9 June, 2010 / 2:53 am

    wah.. hebat abah ko huzz.. siap nak repeat mendaki lagik.. caya la..

  4. deidaa 9 June, 2010 / 12:46 pm

    La kempunan ayah mu xdpt gi tok wan😛
    Mak mu xmau plak ikot? hiii!

    • whooz 10 June, 2010 / 11:39 am

      ma aku suka shoping je..hehheheh

  5. meeza 10 June, 2010 / 3:45 am

    Cayalah abah.

    • whooz 10 June, 2010 / 11:40 am

      maybe kita boleh rekrut beliau jadi member SSK veteran😀

  6. en_me 16 June, 2010 / 2:50 am

    sonoknyerr abah tewww.. uhuhu

Leave a Reply

