Semalam saya bermimpi

..tentang ular. Orang kata jodoh nak dekat kan. Tapi itu kalau dipatuk atau dikejar ular. Mimpi saya semalam, saya bermain-main dengan ular. Macam ada pertandingan di kawasan berbukit. Ada 3 puncak semuanya. Saya dan 2 orang lagi bersama ular masing-masing duduk di puncak berasingan. Ular masing-masing berposing sakan. Macam-macam gaya dibuatnya. Semua orang bersorak kat ular yang 2 ekor tu.  Tapi ular di tangan saya hanya melilit2 dan gigit2 manja di jari tangan kanan. Selesai pertandingan, ular yang paling macho/bergaya tadi datang kat saya dan duduk diam-diam di sebelah.

Ini kali pertama saya mimpi ular. Saya cari-cari tadi katanya mimpi ular melilit, petanda buruk. Ntahlah. Tapi sampai sekarang kadang-kadang  saya dapat rasa ular melilit di tangan kanan ni.

Eeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! syuh!syuh!

btw, berapa ramai rakan-rakan saya di luar sana yang bermimpikan ular sebelum korang bertemu jodoh😀 .

9 thoughts on “Semalam saya bermimpi

  1. mun-e 21 June, 2010 / 8:59 am

    waa.hari tu kat hot kan ade psl topik ni. sebenarnya kalo kena patuk ular tu maksudnya ade masalah menimpa. tapi kalo kena lilit dengan ular, haaa itu baru jodoh nak dtg. wua huzz ko kena lilit dgn ular.

    cayalah!!! =D

    • whooz 21 June, 2010 / 9:34 am

      eh terbalik ke?

      cayalah!

  2. kay 21 June, 2010 / 9:21 am

    dh byk dh mimpi ular, tp takde pun… hihihihi

    • whooz 21 June, 2010 / 9:35 am

      Kay, bnyk sgt mimpi tuh. dia kena mimpi sekali je😛

  3. Dalin 21 June, 2010 / 9:55 am

    Maknanya ada jodoh macho tgh nak mai. Ular tak patuk takpa.

    • kurt 21 June, 2010 / 12:15 pm

      hehehehe… setujuk!!!

  4. nhalilah 23 June, 2010 / 10:09 pm

    fuyo… ada jodoh nak dtg…. ala2 manja gitu.. melilit di tgn..

  5. nurul 24 June, 2010 / 5:37 am

    Ustaz aku pernah cakap kalau kena lilit ular jer tak patuk makna nyer ader orang admire kat kite….hihihi….ade lah tu.

  6. whooz 24 June, 2010 / 6:24 am

    hoo aku tau, mesti yg macho tuh

    hahahhahhaha

Leave a Reply

