Jadual July

Tengok-tengok kalendar, bulan Julai ni weekend aku full (eh macam tak pernah full😛 )

Start from last week pergi Kuantan, gathering dengan famili

Minggu ni if Ira jadi datang, kena bawa pergi melawat rakan-rakan

Minggu depan,  Sabtu aku join kelas homemade coklat. Bersemangat nih nak belajar buat coklat! Ahad pulak akan join Siemens Run 2010 di Dataran Merdeka. Aku daftar untuk 3 km je

Minggu satu lagi, Ahad aku akan  join Jacob’s Walk of Life di FRIM

Minggu terakhir Julai aku akan join Shape Night Run 2010 di Putrajaya. Aku daftar untuk 5 km je.

2 acara lari dalam satu bulan. Boleh ke tak eh? Ikutkan, aku paling tak suka acara lari jarak jauh ni. Kalau kat sekolah dulu, langsung aku tak pergi “uji bakat” untuk acara 400m atau 800m. Kalau merentas desa pun, lenggang je. Aku suka pecut 100m atau paling jauh pun 200m. Nak habiskan satu pusingan padang 400m tu seksa bagi aku. Tapi sekarang ni, aku macam suka pulak. Bukan sebab apa, sebab macam nak meriahkan majlis je😀 .

Aku memang susah nak buat apa-apa aktiviti kalau hari kerja. Jeles tengok orang after kerja boleh joging, boleh pergi gym, boleh gi makan-makan, boleh jumpa orang tu, orang ni. Dulu pernah plan nak jog kat Tasik Titiwangsa after office hour. Hampeh je, sempat lah 2 kali kot. Busy sangat eh?

6 thoughts on “Jadual July

  1. gerbera 5 July, 2010 / 2:53 pm

    Bulan ni tak full. Aku masuk Shape nite run je. Jacob walk of life aku tak register. Hehe..Siemens ada 3km ke? Kenapa saya tidak tahu?

    • whooz 5 July, 2010 / 3:20 pm

      kamu ni tak tengok betul2😛

      adala 3km punye. x silap Julie pun register 3km

  2. kay 6 July, 2010 / 12:28 am

    mcm best jek kelas buat coklat tuh… jumpa nnt di JWOL yek!🙂

    • whooz 6 July, 2010 / 12:43 am

      nak join ke? ada 1 tempat lagi kosong..hehehhe

      okeh, jumpa di FRIM🙂

  3. deidaa 7 July, 2010 / 10:59 pm

    3.5km la cik kak😀

    Pergh kelas buat kek,
    ry nnti aku order dgn mu je lah nnti😛
    (eh x… aku nak creampuff wehehe).

    • whooz 8 July, 2010 / 12:09 am

      hehe 3.5 eh..lupa pulak..

      bukan kelas kek lah..kelas buat coklat..yg org buat gift tu..

Leave a Reply

