I’m running for..

people i love😉 and people who loves me😉

So, semua insan-insan tersayang di luar sana, saya buat semua ni untuk anda. Semoga Allah kurniakan kesihatan yang baik kepada saya dan anda tidak perlu risau akan saya😉. Tapi jika Allah nak bagi sakit kat kita, terimalah.

Aku berkesempatan join Siemens Run 2010 Ahad lepas. Tak confident pun boleh lari 3.5km, alangkan 1.6km pun aku tercungap-cungap. Tapi aku join jugakla, nak cuba kan. Menghairankan! Aku boleh lari 3.5km non-stop. Aku hanya stop untuk minum di water station dan stop snap gambar. Tapi snap gambar pun bergegar2, so aku snap sikit je. Aku fikir-fikir balik, mana datang tenaga tu hah? Ini adalah satu pencapaian peribadi yang membanggakan. Orang lain boleh berbangga boleh lari 5km, 10km rilek je, aku pun boleh bangga jugak kan.

Adakah kerana aku breakfast dengan coklat hasil buatan sendiri? Auta lah!

atau

Adakah kerana aku pakai kasut baru? Yaaa, mungkin jugak sebab kasut kakak tu sangat ringan. Aku rasa macam tak boleh stop lari😀. Aku belasah pakai kasut kakak sebab kelam kabut tak jumpa cari kasut aku.

Okeh, aku harap untuk 5km di Putrajaya SHAPE Night Run hujung bulan nih, aku dapat berlari dengan penuh bertenaga. Wish me luck!

Lagi 1 km nak sampai ke finishing line, ada group-group sorak nih. Happening! (sorry aahh gambar sumer blurrrr😀 )

jumpa Nurul dan Intan (bak kata Intan, reunion Kinabalu)😉

7 thoughts on “I’m running for..

  1. deidaa 19 July, 2010 / 4:52 pm

    Kat water station tu ramai gile potong trip aku.
    Aku dh hulur tgn nak amik air.. ramai pulak berdesap amik gelas aku cisssiyaaa!
    malu aku.. last2 adik tu bg terus kat tgn aku sbb aku hulur2.. org lain amik keke.
    (skali dpn tu ada 1lg meja air, cits).

    • whooz 20 July, 2010 / 12:12 am

      hahaah tu lah, aku mula2 nak stop kat meja 1st, pastu dgr budak tu jerit kat depan ada meja😀

  2. kay 20 July, 2010 / 12:52 am

    harap satu hari kay pun bleh berlari… hahaha

    • whooz 20 July, 2010 / 6:15 am

      mesti bolehhhhh..putrajaya join tak?

  3. ijun 20 July, 2010 / 5:57 am

    aktif betul along ni berlari-lari…

    • whooz 20 July, 2010 / 6:15 am

      isi masa yg x brapa lapang😀

  4. gerbera 20 July, 2010 / 2:41 pm

    yay! for healthy life

Leave a Reply

