Weekend

Budak ni nak tumbuh gigi, asyik mengunyah macam orang tua tak de gigi je kerjanye. Sangat suka mandi. Nanti besar boleh ajak pergi snorkeling ni.

Her new toy, plastik beg. Sangat suka bila abah tiup plastik beg tu dan buat macam belon

dah pandai membaca dah pun

2 hari bersama famili. Cukup korum 8 orang. Rasa makan minum terjaga 2 hari tu😀 . Ma masak gulai ketam, tomyam, ikan bakar, ayam percik, sup tulang, singgang tulang, kerutub daging. Fuh! Dan kini masuk minggu bekerja, hidup kembali serba kekurangan😛 .

p/s: siapa makan tulang dan rajin memasak??? ma bawa banyak tulang mentah. Aku macam malas nak masak😛 . Siapa nak, angkat tangan, kita set tempat aku bagi.

2 thoughts on “Weekend

  1. siti 18 August, 2010 / 3:04 am

    salam, selamat berpuasa..waa syok betul mkn, sumer jenis makanan ada, nak balik kg jugak aa cm gini..hee. tulang mentah eh?sy nak la huzz..sambil angkat2 tangan nih!..heee

    • whooz 18 August, 2010 / 4:04 am

      ha boleh..nak jumpa di mana? weekend ni boleh?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s