Entry kelas buat kuih raya bersama cikgu Miza, aku upload kemudian..

ni update utk tag dari K lah dulu

syarat 1: mesti menggunakan huruf pertama dari blog anda.

W untuk WHOOZ🙂 . Actually nak eja nama aku bagi stylo sket. Stylo tak????? Sebab kalau eja nama betul, sama macam nama wartawan tuh. Tak suka😀

syarat 2: jawapan tak boleh ulang

1. Nama anda

WHOOZIYANA .. nama aku bukan start dengan W pun. Huruf W pun tak nampak bayang dalam IC.

2. Perkataan 4 huruf

Wang🙂

3.Nama budak lelaki

Wan Anuar. Kawan masa sekolah dulu. Aku tak ingat nama orang lain dah la yang start W. Lagipun baru-baru ni baca status dia kat fb, baru hantar mak pergi umrah. Wan sekarang dah sukses sebagai bisnesman Herbalife. Dah boleh support mak pergi Umrah berapa kali ntah. Kagum2. Bila aku boleh buat gitu eh?

4. Nama budak perempuan

Wan Rusmarina. Kawan sekolah rendah dan menengah. Main netball jadi “C”. Orang yang jadi “C” ni selalunya comey2, kecik2, cantik2 kan??

5. Pekerjaan

Work with data – keje sehari-hari bersahabat dengan data. Kadang-kadang juga bermusuh.

6. Warna

White – selalu teringin nak pakai white, tapi aku prasan aku nampak besar bila pakai white🙂

7. Sesuatu yang anda pakai

White tudung.

8. Makanan

Wajik.

9. Sesuatu yang boleh dijumpai ditandas

Water.

10. Tempat

Wisma Permata – ofis baru aku🙂

11. Alasan bila lewat

Woke up late😀 (alasan berani mati)

12. Sesuatu yang anda jeritkan

Waaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh! – bila berasa kagum

13. Tajuk film

Wonderful life – drama aci la ek..aku bukan kaki wayang

14. Minuman

Watermelon juice – campur susu, perghhhh, sedap!

15. Kumpulan music

Wings

16. Haiwan

Whale

17. Nama jalan

Wong Ah Jang – x de kaitan pun dengan aku

18. Nama jenis Kereta

Wira – kereta abah

19. Nama yang bakal ditag

Sesapalah yang namanya tak de huruf  W




4 thoughts on “Entry kelas buat kuih raya bersama cikgu Miza, aku upload kemudian..

  1. mun-e. 23 August, 2010 / 1:38 pm

    yayy nama aku ade huruf W ;D so xyah jawab ;D

  2. gerbera 23 August, 2010 / 2:45 pm

    Wong ah Jang tu kat Kuantan

  3. ijun 26 August, 2010 / 2:52 am

    aku kene tag tak? hahhaha….

    • whooz 26 August, 2010 / 2:54 am

      x de W kan? jawab2 P

Leave a Reply

