Office @ home

Office ku sudah siap!

Ini hasil cuti 1 pada hari raya ke-4. Sedang orang lain masih ligat berkonvoi makan kuih raya, aku mengubat hati yang duka dengan mengtransform stor kepada small office😉

Memandangkan sekarang aku banyak bawa balik kerja dari ofis, jadi, perlu lah ada tempat yang proper sket kan. Baru ada semangat. Lagi satu, office ni jugak untuk aku dan Amy berurusniaga, untuk buat R&D, ..kan kata nak buat bisnes lepas ni..hehhe..korang doakan eh😉

Office ni juga boleh jadi sebagai bilik tetamu. Ada katil sebiji. Ada kipas berdiri (thankss abah sponsor kipas🙂 ) . Maybe nanti nak beli rak yang lekat kat dinding untuk letak file-file urusniaga (ya Allah poyonya!)

hahha suka ati lah!

jom tgk gambar

7 thoughts on “Office @ home

  1. kay 13 September, 2010 / 1:28 pm

    ni umah Huzz sendiri eh? best laa bleh suka2 nak buat apa…
    dh start kerja ke?

    • whooz 13 September, 2010 / 1:30 pm

      rumah sewalah K. Sewa dengan geng rapat. Tu yang boleh buat suka hati..hehehhe

      Esok (selasa) start keje🙂

  2. ezza 14 September, 2010 / 3:18 pm

    mcm tak sangka, bilik modem itu sudah bertukar cantik sedemikian rupa… tahniah!😀

    • whooz 14 September, 2010 / 11:58 pm

      haahha..surprise nih utk amy😀

      nnt korang dtg bleh la tido sini😛 . nak bawa tv dari kampung aritu, takut x dpt siaran kalo x pasang astro..kalu tak, dah lengkap dah bilik ni..hehehheh

      • ezza 16 September, 2010 / 12:44 pm

        aku boleh imagine camne gaya amy terkejut nnt.

        ‘bila kau susun ni huz?’ something like that la soalan dia nnt. (walaupun dia dah tau ko susun bila… kekeke. ampun amy. maaf zahir batin. peace no war…😀

  3. meeza 21 September, 2010 / 1:45 am

    Hahaha..aku tergelak baca komen Ezza. Tapi seingat aku dulu bilik tu tak la se’horror’ masa aku dtg before raya tu.Sebab aku ingat lagi aku boleh solat subuh kat dalam tu.

    Tapi entry ko ni berjaya membuat aku kemas bilik merangkap store ke arah rupa yg lebih sihat.

    • whooz 21 September, 2010 / 7:39 am

      time aku mengemas ‘store’ tu, aku terjumpa 2 bekas bulat yang aku dok bancuh cucur dan sebagainya. patutlah hilang dari dapur, rupanya ada kat atas tu. rupanya dulu-dulu kami buat tadah air hujan, dulu siling bilik tu bocor😛

      horror tak horror nye bilik tu😀

Leave a Reply

