Siri balik kampung

Macam malas nak menaip panjang. Jom layan gambar balik kampung aritu🙂

Raya pertama, tak de gambar famili pun. Aku sampai pun pukul 7.30 di pagi raya. Ambik gambar si kecik ni je lah🙂

Pakcik bagi kepala lembu untuk abah settlekan. Walau tak dapat ambil gambar lembu kena sembelih, gambar ni pun ok kan🙂

Ma suka sangat menanam. Ini antara koleksi hasil kerja tangan beliau dan abah. Kalau bagi kat aku, kesian la pokok-pokok ni🙂

minggu ni ma datang KL. Nak pergi MAHA nak cari orked katanya. Gigih betul🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s