Naik Gua Batu

Selepas 6 tahun di KL, sampai jugak di Batu Caves. Eh bukan tak pernah sampai, lalu je lah. Nanti kalau abah datang KL, nak ajak naik tangga kat sini lah. Sure abah suka.

Pagi Sabtu lepas, dalam hujan renyai-renyai gagah jugak gadis-gadis ayu ni memanjat tangga Batu Caves. Selesai breakfast di kedai Tuu dok kooo di Taman Samudera, terus ke Batu Caves. Unik betul nama kedai ni. Kena sebut dengan nada yang betul, baru ada maksud🙂

Cik Miza siap berpayung lagi. Beliau demam kalau tak silap

Tengok macam tinggi lah. Tapi macam ok lah kalau nak ulang-alik beberapa kali. Tapi ketaq lutut lah. Aku dan Miza buat 2 kali je. Hujan makin galak. Kalau tak hujan, boleh lagi ni sambung lepas rehat-rehat kejap.

dalam gua batu

aku bayangkan ada sekumpulan kelawar buat lintas hormat kat sini

aku dan miza untuk round ke-2

4 thoughts on “Naik Gua Batu

  1. nurul 9 December, 2010 / 11:40 pm

    Ni baru skit Huzz….nantikan Mulu🙂

  2. julie 10 December, 2010 / 12:04 am

    demam2 pon cik miza bleh buat 2 round..

  3. kay 10 December, 2010 / 12:15 am

    knp gambar huzz ada salji?

  4. whooz 10 December, 2010 / 12:22 am

    nurul,
    betul2, dalam sebulan je lagi kan..suspen2🙂

    julie,
    tu lah, kalau x demam, maunye dia x nak balik😀

    kay,
    hohohoho krismas!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s