Tambah 1

Last year, 20/5 aku dan GGK dalam perjalanan ke Mesilau demi melaksanakan impian yang satu, menakluk puncak Kinabalu. Aku masih ingat sedang makan roti canai di kedai mamak sebelah hotel, Fad datang wish happy birthday. Malu I ok🙂. Terkejut pun iye. Mana lah diorang ni tahu birth date aku kan. Lupa pulak, Facebook😛. Aku dengan GGK time tu umpama blind date. Tak pernah kenal apa, tetiba jumpa di KK untuk hiking bersama. Itu jodoh yang Allah tetapkan😉. Tapi pada hari yang sama, kami dapat berita dari Miza tentang pemergian ayahanda tencinta😦 .

Tahun ni, 20/5 hari Jumaat, alhamdulillah aku masih bernafas, menyedut udara kotaraya yang sentiasa sibuk sambil menjalani rutin harian yang sama seperti dulu-dulu. Terima kasih Allah kerana beri aku peluang untuk memperbaiki segala silap salah, beri aku peluang berbakti dan menggembirakan mereka yang tersayang dan beri aku peluang untuk berusaha mencapai cita-cita.

Bersama GGK, i feel like 20! Thank you babes😀. Oh ye, mata kanan asyik berkedip seharian kelmarin. Tolong utuskan perkhabaran gembira buat saya😉

17 thoughts on “Tambah 1

  1. kay 20 May, 2011 / 12:21 am

    Huzz… tiada kata yg dpt diucap, selain doa dipanjatkan ke hadrat Ilahi, moga Cik Huziana sentiasa diberikan kesihatan yg baik, dipermudahkan rezeki, dipercepatkan jodoh, dan sentiasa dlm rahmat Allah selamanya… Aamiin…

    • whooz 20 May, 2011 / 12:39 am

      amin🙂

  2. julie 20 May, 2011 / 12:30 am

    salam perkenalan 1 tahun..

    • kay 20 May, 2011 / 12:37 am

      baru setahun kan? tp rasa mcm dh 10 tahun kenal…

      • whooz 20 May, 2011 / 12:39 am

        itu orang kata ada kimia😀. Ni kalau couple, ntah2 dah kawen kan..hahahahah

  3. julie 20 May, 2011 / 1:13 am

    baru aku tau apa maksud entry ni tambah 1…rupenya birthday ko…hehehe…nmpknya kau lebih lembab dari vespa. So here, aku nk ucap skali lg walaupun dah ucap kat emel tdi. baca ye…🙂

    “happy birthday to you cik huziana, aku gembira kenal kau sepjg setahun ni, ko pndai membakor dan pndai buat coklat.. Tak sangka dah setahun kita kenal…aku harap kita akan terus kekal berkawan hingga ke hari tua kelak, kalo ada slh silap jgn simpan dlm hati…luahkan supaya kita smua sebagai kwn fhm dan tak berdendam…..apa yg aku merepek ni. Ok, wish u all the best, bertemu jodoh yg baik dan mendapat rahmat Allah…

    friend forever!!!

    • whooz 20 May, 2011 / 3:47 am

      haihhh ni ahli baru geng vespa ke? :p

      • julie 20 May, 2011 / 3:58 am

        eh,aku nk btol kan ayat aku la….bkn kau lebih lembab dari vespa tp aku lebih lembab dr vespa….adoi…salah taip plak…..sori

  4. mun-e 20 May, 2011 / 1:30 am

    hepi birthday huzz! sudah masuk bmw 3 series.. jaga diri, kesihatan baik2. semoga cepat2 kawen. hehehe.

    luv u!
    😀

    • whooz 20 May, 2011 / 3:47 am

      ye 3 series nih :p..thank you!

  5. deidaa 20 May, 2011 / 3:45 am

    Ooo beday ko ke.
    Aku bkn GGK tp ko tak bukak entry utk kwn selain GGK so aku terpaksa la wish kat sini jgk keke.

    Epi besday ke 3siries (kaya dah weiii, semoga bertambah kayo).
    29/5 nih open table utk kami semua.. sekian😀

    • whooz 20 May, 2011 / 3:48 am

      mengade2 lah mek nih. dah kebetulan besday sama dgn 1st date dgn GGK kan :p

      29/5 ni ada apa?

  6. Nurul 20 May, 2011 / 12:59 pm

    Happy Besday juga… Huzz

    Aku pun rase mcm dah lama ye kenal ko… agak nyer kalu bukan plan aku nak gi KK… ntah bila nyer kita kenal kan… itulah jdodoh nama nyer.

    Anyway ko mmg best lah especially bab masak2 nie… rugi org tak buat menantu nie… hehehe

    Tak sabar nak dapat wedding card dari seberang nie

    • whooz 23 May, 2011 / 7:13 am

      tu lah, kalau x de trip KK tu, maybe kita tak jumpa or jumpa jugak, cuma lambat dan maybe dalam situasi berlainan🙂

  7. deidaa 20 May, 2011 / 3:19 pm

    Buat2 lupa lah tu.. lps ekiden run & aerobic.. sila lah open table😀
    Sate kajang satuuuu!

    • whooz 23 May, 2011 / 7:13 am

      :p

  8. trexcic 13 June, 2011 / 3:35 pm

    vespa tetap vespa.. aku baru bc entry huzz nie..boleh?? hheheh.. terharu..terharu..dgn perkenalan kiter di Kinabalu membentuk satu ukhwah yg berkekalan inshaAllah! =)

Leave a Reply

