Peminat

Aku ada peminat tau. Jangan terkejut😀. Korang ada????? Ye la-ye la, tau korang pun ada peminat.

Ma adalah peminat no.1 coklat yang aku buat. Sebelum aku belajar buat coklat, aku tak pernah tengok ma saja-saja makan coklat. Kitaorang beli coklat bar pun tak denye nak makan beriya. Kecuali kek coklat. Abah lagilah, langsung tak suka coklat. Mesti dia buat muka kalau kitaorang beli kek coklat lembab-lembab. Tapi sejak aku buat coklat nih, ma mesti pesan bawakan dia sikit coklat. Aku pun asal ada je jumpa dia, mesti bawa. Wahhh bestnye ada orang suka makan coklat yang kita buat🙂

So, esok balik kampung, aku bawak sekotak coklat. Agak-agak cukupla hingga next session kami bertemu lagi. Ma pesan suruh bawa balik periuk, nanti nak masak nasi kerabu boleh bawa bekal balik KL. Yahoooooo!

11 thoughts on “Peminat

  1. IDA KHALID 2 June, 2011 / 5:51 am

    whooz hang owg ganung kew? sedap er nasi kerabu… yummy…

    • whooz 2 June, 2011 / 5:55 am

      saya ni jiran terengganu, kelate😀. esok nok kelek kkapong lah nih

  2. kay 2 June, 2011 / 6:23 am

    nak skit nasi kerabu kelate… cedappnyaaa…
    sy pun peminat no 1 coklat kamu!!! hehehehe

    • whooz 5 June, 2011 / 3:37 pm

      wow tambah lagi peminat😀

  3. deidaa 2 June, 2011 / 7:30 am

    dolu2 aku gemar cakelat, skang napsu mkn cakelat tu xde huuu!

    Aku peminat NASIK😛

    • whooz 5 June, 2011 / 3:38 pm

      nasik ye..hmmm nnt aku try masak nasi special😀

  4. fadd 3 June, 2011 / 12:29 am

    saya suka secara langsung dan x langsung dan akan berlangsunglah mmg minat gile dgn cekelat kamu… mmg mabeleSS!!!
    tapi walopon cekelat kamu sgt sedap, saye teringin nasik kerabu kamu itu…hahahahaha

    • whooz 5 June, 2011 / 3:37 pm

      mak aku kirim banyak ni. jika kelapangan, mai lah balakong. miza dah membaham sebelum pulang ke puchong

  5. Nurul 4 June, 2011 / 8:35 am

    Aku pun nk jd peminat cokelat ko juga… lepas ni x yah cari org len dah nk wat hantaran coklat🙂

    • whooz 5 June, 2011 / 3:36 pm

      wahhh dah ada bau2 nih😀

  6. en_me 6 June, 2011 / 7:00 am

    sodapnyerr coklat kanns.. ehehe

Leave a Reply

