Sepatah dua

Minggu yang penat. Tiba-tiba je ada task urgent. Kelas renang terpaksa skip. Kebetulan juga keadaan tak mengizinkan. Sambung lepas raya, harus lupa nih. Bukan je lupa, confirm jadi takut air. Nak “bermesra” dengan air tu kurang-kurang ambil masa 1/2 jam. Busy-busy pun, aku tak sabar nak tunggu esok dan Jumaat.

Esok Harimau Malaya jumpa Singa. Aku bukannya kaki bola. Tapi ada waktu semangat kesukanan tu melonjak-lonjak. Tengok sukan budak-budak tadika pun aku excited! Aku suka suasana bersorak-sorak macam tu🙂. Bos kata kalau nak pi tengok bola kat Bukit Jalil esok boleh je half day, asalkan kerja siap. Cute kan bos saya🙂

Jumaat pula, ada dating! Yahoo! Lama tau tak berkumpul ramai-ramai. Insyaallah kita jumpa nanti ye babes sekelian😉

One thought on “Sepatah dua

  1. fadd 28 July, 2011 / 12:12 am

    aku ni nk kate kaki bola tak jugak sbb tgok kaki aku bentuk cam org len.. ngehehe…tapi peminat bola mmglah aku, rmai jugak player EPL, La liga or Italian league ku kenai… player m’sia, ade jugaklah, tapi skrg knalah sokong team kita wlau apepun cndition..
    yg pasti, smgt sukan aku xpenah mlonjak ikut musim pasai aku mmg ske ngn sukan, xkirelah sukan apepun, kalo dok umah saje tgok sport channel pon ku leh idup..
    ku pun xsabau nk gather2 esok malam…lame x mendengki kwn2…hahah

Leave a Reply

