Baiklah

Aku semakin faham dan redha bahawa
Tak semua yang kita rancang, berjalan lancar
Tak semua yang kita nak, kita dapat
Tak semua yang kita tak nak, kita tak dapat
Walau hati pernah memberontak

Terima kasih kepadaMu kerana cepat sedarkan aku

3 thoughts on “Baiklah

  1. kay 30 September, 2011 / 12:28 am

    knp Huzz?

  2. julie 30 September, 2011 / 12:37 am

    bunyi mcm kecewa jer

  3. whooz 30 September, 2011 / 12:41 am

    tak de lah. selama ni banyak sgt tak puas hati, jeles, komplen sana komplen sini,salah kan itu salahkan ini.

    sepatutnya tak boleh macam tu kan.
    🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s