Pencinta kucing dan persahabatan

source

Buat mereka pencinta kucing, wajib tengok Puss in Boots sebab banyakkkkkk kucing comel kat dalam tu!

Aku suka movie ni. Kelakar. Apa yang nak diceritakan ialah pasal persahabatan. Aku suka tema persahabatan sebab ia dekat dengan diri kita. Semua orang pernah bersahabat. Semua orang ada sahabat. Tapi kadang-kadang persahabatan yang terlalu erat buat kita cepat terasa. Cepat cemburu. Bukan dalam movie ni saja, aku akui ia pernah wujud dalam diri aku. Lama dahulu. Ok lupakan pasal tu. Overall, sangat puas hati tengok movie ni. Tak rugi.

Biar macho , ganas macam mana pun, kalau dah kucing tu, kucing jugak perangainye🙂. Meowwwwww!

4 thoughts on “Pencinta kucing dan persahabatan

  1. Gerbera 27 November, 2011 / 12:05 am

    Mak aku pun berminat.

    • whooz 28 November, 2011 / 8:49 am

      cunlah mak miza!

  2. Wak Gelas 28 November, 2011 / 12:50 am

    anak2 wak pon sukak kucenn niiii… eeee wak dh datang niii nk komen komennnnn…………

  3. Gerbera 30 November, 2011 / 12:38 pm

    Dah tengok!dah tengok!

Leave a Reply

