First day di sana dan first day di sini

First day di Osaka, aku belajar cara nak guna toilet yang ada banyak button tu. Tak pernah jumpa beb😛. Pernah la tengok dalam internet tapi tak pernah ambik tau macam mana nak guna. Nak flush pun tak tau kat mana🙂

First day di KL atau lebih tepat di LCCT, aku naik escalator berdiri di sebelah kanan. Di Osaka, kalau naik escalator, belah kanan untuk berdiri. Belah kiri untuk orang jalan. 6 hari di Osaka, terbawa-bawa balik Malaysia😛. Tapi bukan aku sorang tau! Penumpang lain yang dari Osaka sama flight dengan aku pun berdiri sebelah kanan di escalator di LCCT tadi.

12 thoughts on “First day di sana dan first day di sini

  1. dekdaa 4 March, 2012 / 3:28 pm

    Cerita banyak tapi tak de gambar tak best la itu kaluuuuu😛

    Aku suka budaya jepun😉

    • whooz 5 March, 2012 / 12:12 am

      blog aku dah tak bley letak gambar. dah limit😦

  2. julie 4 March, 2012 / 11:59 pm

    tu bru 6 hari di osaka….kalo 6 thn…..muahahahaha…

  3. kay 5 March, 2012 / 12:45 am

    Huzz… sila bukak blog baru

  4. nedli 5 March, 2012 / 2:39 am

    bestnyer pegi jepun… citer la lagi pasal jepun..

    // saya suker artis jepun ~nak tiru mcm ayat dieda (^_^)

  5. kak janna 8 March, 2012 / 2:08 pm

    pendek nye cerita. citer la lagi. my sister n herhusband dok SAitama. kat mana tu pon ambo tok tahu….hahahaha.

  6. whooz 9 March, 2012 / 12:01 am

    heheh..ini baru intro. nak kena buka blog baru. blog ni dah excced limit untuk letak gambar..

    oo saitama, baru google tengok kat mana. jauh gak la dari osaka

  7. deidaa 9 March, 2012 / 2:55 pm

    Bukak blogspot le weh!

    • whooz 10 March, 2012 / 12:30 pm

      x pe2. aku dah create wordpress baru🙂. tunguuuuuu!

  8. deidaa 14 March, 2012 / 4:00 pm

    wordpress tokleh FOLLOW!

    • whooz 15 March, 2012 / 1:55 pm

      ye ke? aku ada dapat satu notification aritu pasal ada orang follow blog aku. tapi aku tak tau mcm mana nak check..hahhahahah..

      eh, kat atas blog aku ni ada button “Follow”. dah try?

  9. deidaa 15 March, 2012 / 5:23 pm

    Mana ada atas.. button FOLLOW ko kat bawah kanan ni ha ekekeke.
    Tp tak syok aaa, tak nampak sape follow😛
    Takde takde.. sila berBLOGSPOT!

Leave a Reply

