Betul kata abah

Abah pernah kata

Jangan tunjuk sangat kita ada duit

Sekarang aku faham

5 thoughts on “Betul kata abah

  1. deidaa 14 March, 2012 / 4:04 pm

    Tlg fahamkan aku sekali.

    • whooz 15 March, 2012 / 1:50 pm

      baiklah. cuba baca ni ye🙂

      Bila kita ada duit, kita rasa nak bagi kat sedara mara atas dasar nak sedekah kat anak-anak diorang. Diorang ingat kita banyakkkkk duit.

      Bila kita tak de duit or kurang duit, kita pun tak bagi or bagi sikit je. Diorang kata kita mula kedekut, berjimat sangat.

      So betul lah kata pepatah
      Buat baik berpada-pada
      Buat jahat jangan sekali

      sekian!..hehehhehehhe

  2. fadd 15 March, 2012 / 1:12 am

    sebut abah…. teringat kat abah saye… oh abah…. miss him a lotttsssss…

    • whooz 15 March, 2012 / 1:52 pm

      hmmm…kamu panggil abah jugak ye..heheheh

  3. deidaa 15 March, 2012 / 5:27 pm

    aku rindu arwah abah aku (dia suka kucim + ikan huhuhu topic dilarikan)😛

    Ooo gitu eh?
    Biasa lah manusia.. tokleh nak puaskan ati semua org.
    Suruh dorg tu fikir balik lah.. walau sekecil mana pun kita bagi.. itu DUIT NAMANYA.. kalau tak mahu, ramai lg yg masih perlukan duit tu.

    (kalu ckp bab duit.. aku mrh gak.. ramai yg tak reti bersyukur huuu)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s