Eza kata diorang hijack aku tak bagi aku buat kuih

Tadi terjumpa jiran sebelah rumah di pasar Ramadhan. Apa lagi topik hangat penduduk Starfruit Hills sekarang ni, kisah air la kan. Suaminya kata keadaan macam ni akan berlarutan hingga September. Biar betul???? Ini macam betul-betul suruh aku pindah ke kawasan lain ni. Anyway, dah jadi rutin setiap malam tunggu lori SYABAS datang. Malam tadi, untuk tidak membuang masa (kalau tidur, aku malas dah nak bangun tadah air), aku siapkan tart nenas gebu nih,

Hampir setahun tak buat tart, ye lah buat time raya je. Sebab esen vanilla dah habis, aku cuba guna perisa ros. Bau harum dari dalam oven, tapi bila makan agak pelik. Ok, esok kena beli esen vanilla.

4 thoughts on “Eza kata diorang hijack aku tak bagi aku buat kuih

  1. gerbera 31 July, 2012 / 12:59 am

    Ada 3 flavour ke?

    • Kay 31 July, 2012 / 2:16 am

      3 tona warna

  2. whooz 31 July, 2012 / 2:29 am

    strawberry, nenas, blueberry
    😀

  3. Ezza Erisa Ramli 29 August, 2012 / 9:56 am

    dah habis raya baru aku terbaca enmtry nih…kihkihkih..lepas raya air dah ok kan?
    memang syabas nak hijack perniagaan ko la tu..tu la, tak bg kuih raya trial kat syabas lagi….muahaha

Leave a Reply

