Doa jodoh

Semalam sempat aku join famili Ira berkumpul di Kompleks Tabung Haji, Kelana Jaya. Saja nak merasa suasana. First time. Harapnya dipanjangkan umur kami sekeluarga untuk hantar ma dan abah pula.

Ira bagitau mak dia dah siap satu buku nama orang-orang untuk beliau doakan di Mekah. Nama aku pun termasuk jugak😀. Aku tak sempat nak minta dia doakan apa-apa, awal lagi dia dah masukkan dalam senarai. Apa lagi kalau bukan dipercepatkan jodoh. Amin. Risau diorang pasal aku.

Tahun lepas pun aku minta mak Diana doakan didatangkan jodoh yang baik. Sampai kan Nani kata, dah ramai kirimkan doa cepat jodoh, tak datang-datang jugak. Mak Diana kata “mungkin korang kena pi berdoa sendiri kot..” . Insyaallah🙂

4 thoughts on “Doa jodoh

  1. Nurul 28 September, 2012 / 12:19 pm

    Insyallah… Allah tu Maha Kaya… sama2 lah kita berusaha🙂

  2. deidaa 29 September, 2012 / 3:29 pm

    Jgn berhenti berdoa tanpa jemu.
    Aku pergi umrah, ada juga yg kirimkan doa ketemu jodoh.
    Doa utk diri sendiri itu sudahlah pasti😛

  3. Kak Janna 2 October, 2012 / 2:15 pm

    kak janna tulong ameen kan…ameen, ameen…ameen…

  4. wakgelas 17 October, 2012 / 1:06 am

    tetibe wak teringat.. dulu penah de org ckp , kalo nak rejeki kalo nak jodoh, Xyah doa-doa bagaiii, carik jeeeer.. uhhhuuu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s