Tiba-tiba rindu

Sepatutnya aku jumpa mereka Sabtu ni, tapi apsal ntah pagi tadi tetiba rasa nak jumpa cepat-cepat. Dah tukar plan nak pergi Kuantan lepas kerja esok. Tapi Bai OT lah pulak… hmmm balik ke rancangan asal lah nampaknya. Pagi tadi hati berdebar-debar. Tak tau pasal apa. Call ma, alhamdulillah tak de pape. Dengar suara Iris, rindunyeeeee. Aku bagitau aku beli selipar Upin Ipin warna merah, ok tak? Dia kata TAK OK! Nak warna hitam. Cisssss! Btw, aku perasan Iris ni macam tak berapa nak kenal warna. Main sebut je. Macam mana nak ajar eh?

Ok, mari layan video ni, menitis jugak air mata🙂

OK, jumpa Sabtu ni ye!

2 thoughts on “Tiba-tiba rindu

  1. gerbera 28 December, 2012 / 12:54 am

    belikan bola warna warni. Kenalkan dia dgn warna2 bola .Create games dari bola tu. Contoh: asingkan bola merah and masukkan dalam 1 bekas. And seterusnya. Ermm..complicated tak?

  2. gerbera 28 December, 2012 / 1:04 am

    Sedihnya. Dah 3 minggu tak jumpa mak aku .

Leave a Reply

