Tanah Kubur

Tak terlintas kat fikiran aku rancangan Tanah Kubur ni boleh bagi kesan pada kanak-kanak. Aku fikir untuk orang-orang dewasa je. Lagipun aku tak pernah pula lepak dengan budak-budak kecik sambil tengok Tanah Kubur ni.

Baru-baru ni time lepak dengan famili di Kuantan, aku pasang rancangan Tanah Kubur ni. Tiba-tiba Iris datang dekat aku, dia kata “Ayish takut tanah kubur”. Terus datang sembunyi belakang aku. Aku tanya kenapa takut? Dia jawab, “Ada ulat. Dia marah mama dia”.. Time tu tunjuk scene anak ni nak bunuh mak dia, pastu dia sendiri terjatuh, tertikam gunting dan mati.

Aku pun bagitau Iris tak baik tau marah mama. Iris angguk

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s