Yang terpilih

Hari ini, 14 Julai 2013 Mr.D terpilih untuk menerima saman. Haishhhh..5 tahun bersama, aku jaga rekod bersih Mr.D, tup-tup kena saman jugak. Seawal pagi jam 9.15 aku keluar dari Shell dekat Balakong ni, ikut jalan no entry. Tiba-tiba ada kereta polis peronda kat tepi suruh aku berhenti. Punya la blur tak terfikir pun akan disaman sebab nak masuk 4 tahun aku kat sini, keluar masuk Shell tu, x de hal pun. Ye lah, itu la yang aku cakap, “terpilih” tu. Padahal masa aku masuk Shell tadi, ada sebiji Avanza baru keluar dari jalan “No entry” tu.

Adala tu kot yang aku buat tak betul, Allah tarik RM50🙂

7 thoughts on “Yang terpilih

  1. 3 lalat 15 July, 2013 / 12:08 am

    Salam.Orang lain sudah berbelas-belas saman gitu.He.

    • whooz 15 July, 2013 / 12:21 pm

      cukup la 1

  2. julie 15 July, 2013 / 12:12 am

    hehee…merasa jugak mr.D ko kena saman…ekeke..
    sekali sekala huz…
    polis tu nak cari duit raya…saja je tu

    • whooz 15 July, 2013 / 12:20 pm

      ye lah. nak cari duit raya la tu

  3. deidaa 15 July, 2013 / 12:55 am

    otak dah kelain niiiii!!!😀

    • whooz 15 July, 2013 / 12:21 pm

      tak de kelainnye. aku rasa kalau polis tu stay situ dari pagi sampai tengahari, confirm banyak masyukkkk..memang jln orang keluar walaupun no entry😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s