My Ju-on

Ada sahabat pernah nasihatkan aku supaya jangan bawa balik kerja office ke rumah. Aku setuju. Tapi kadang-kadang terpaksa juga. Ini apa yang terjadi masa aku tengah buat kerja tadi. Mula-mula dia kata kaki dia gatal, tangan gatal. Aku pun sapu bedak. Kemudian dia senyap je kat bawah meja. Tengok-tengok dah rupa Ju-on :D. Tak jadi nak marah. Malah offer dia untuk ambil gambar. Bukan main gelak dia tengok gambar dia 😀

hanaan