My Ju-on

Ada sahabat pernah nasihatkan aku supaya jangan bawa balik kerja office ke rumah. Aku setuju. Tapi kadang-kadang terpaksa juga. Ini apa yang terjadi masa aku tengah buat kerja tadi. Mula-mula dia kata kaki dia gatal, tangan gatal. Aku pun sapu bedak. Kemudian dia senyap je kat bawah meja. Tengok-tengok dah rupa Ju-on :D. Tak jadi nak marah. Malah offer dia untuk ambil gambar. Bukan main gelak dia tengok gambar dia 😀

hanaan

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s